Keñester odağınıñ bwrınğı basşısı Mihail Gorbaçev Kataloniya täuelsizdigi jayında pikir bildirdi.
Interfaks aqparat agenttiginiñ mälimetinşe, Gorbaçev öziniñ «Ostayus' optimistom» attı kitabınıñ twsaukeserinde jurnalisterdiñ Kataloniyağa baylanıstı qoyğan swrağına: «Men Ispaniya Kataloniyası jayında eşnärse ayta almaymın. Öytkeni bizdiñ öz «Kataloniyalarımız» bar. Olarmen äli talay kelisimder jasasuımız kerek» - degen.
RIA novosti aqparat agentiginiñ habarlauınşa, jurnalister Gorbaçevtan Ispaniyadağı jağday men Keñester odağınıñ qwlauın salıstırıp körudi swrağan. Biraq sayasatker bwl taqırıpta äñgime qozğaudan bas tartqan.
















«Äbil». Wlttıñ joqtauı jäne aşı ömirdiñ aşınğan üni
Aşıq sottağı «köleñke»: Almasbek Sadırbay isinde jauapsız qalğan swraqtar köbeyip baradı
Almasbek Sadırbay isi: Aşıq sot pa, älde jabıq baqılau ma?
Nwraydıñ ölimi: elenbegen şağım men jauapsız qalğan qauip
Atıraudağı jwmbaq joğalu men adam ölimi: iz-tüzsiz artılğan otbası, policiya tergeui jäne qoğam reakciyası
Ayzat Jwmanovanıñ ölimi: bügin ükim oqıldı, ayıptaluşı 14 jılğa sottaldı